5 Haziran 2012 Salı

Uzun Uzun Etekler, Dökülüyor Gömlekler


 Bu sene, uzun eteklerin yüksek belli olanı makbul. Gerçi bu sene herrrr şeyin yüksek bellisi makbul. Fizigimden dolayi mi ne bilmiyorum  ama  bu tür uzun etekleri kendime cook yakistiriyorum. :€)
 Bu nefis petrol yeşili, yüksek belli uzun etek hangi markanın bilmiyorum (bilen varsa yazsın) Kendinden pilili gibi duran, hafif bir kumaştan yapılmış bu eteğin bir sürü rengini gördüm.her rengide muhtesem gorunuyor...

 Posttaki fotoğraflar uzun eteklerin neyle nasıl kombinlenebileceğine bir sürü örnek içeriyor. Çanta olarak, omza asılan postacı çantaları ve clutch çantalar bu uzun eteklerle şahane duruyor gördüğümüz üzere.

 Şu modeli ben giysem çingeneye bak diye döner döner ayıplarlar insanlar. Ama elin kızında nasıl da güzel duruyor.

 İşte yine o markasını bilemediğimiz, şahane pilili uzun etek. (Yıllarca pileli sandığım şeyin pilili olduğunu yeni öğrendim, pilili yazmak çok garip geliyor. Pileli o. )

 Şapkan benim olsun mu?bu sene bu tarz sapkalarda cook moda

 Yüksek bel olmayanı da yok değil. Bu kırmızı etek için ölebilirim. Şaka şaka ölmem ama bi kalp krizi geçirebilirim.


 Üzerine tişört olarak genelde sade şeyler tercih etmişler. Çok da güzel yapmışlar. Yüksek belli kıyafetlerin üzerine mümkün olduğunda sade üstler giymekten yanayım ben. 




1 yorum: